Monday, April 20, 2009

Second Testimony. Angela

   わたしは四さいのときイエスさまをしんじました。ママとパパがかみさまとせいしょをおしえてくれましたイエスさまがわたしのつみのためにじゅうじかにかかりました。イエスがわたしのこころにはいて、わたしのつみをゆるしてもらいたいです。かみさまがわたしをあいしていることをしっています。それでわたしがいのってイエスをうけいれました。クリスチャンになりました。わたしはわるいことをしたら、かみさまにいのってかみさまがわたしをあいしていますからわたしをゆるしてくださることをしんじています。イエスがわたしのこころにいるのでわたしとともにずっといます。さびしいときにもいっしょうにいます。あくむにうなされるときにもかみさまはまもってくださいます。五さいのとき、わたしはかみさまがつくったものをみて、すごくきれいとおっもっていました。ようちえんのときかみさまひとりひとりをとくべつにつくったことをわかりました。わたしはともだちいっぱいつくってあそびました。わたしはいま九さいです。せんれいをうけます。せんれいをうけてかみさまをもっともっとしりたいです。かみさまをしんじつづけてかみさまがつくられたものをたのしみます。せいしょもよみつづけます。みなさん、わたしのせいちょうをつづけていのってください。
      ありがとございました!

When I was four years old, I decided to follow Jesus. This is how it happened. My mom and dad read to me about the bible and also about God. Jesus died on the cross for my sins. I need Jesus in my heart to forgive me. And, I know that God loves me very much. So, I prayed and became a Christian.



When I do something wrong, and ask Him for forgiveness. I know God will forgive me because He loves me very much.



Because Jesus is in my heart, I know he is with me always. Even though I’m alone he is with me. When I have nightmares, God protects me.



When I was five, I looked around me at what God created and it was so beautiful. I also went to a Japanese preschool and I saw that God made everyone different. I made a lot of friends, and we played together. Now I am nine years old and I am ready to get baptized. I want to be baptized because I want to know him more. I will still continue to believe and enjoy Gods creations. I will also continue reading the bible. I need you in my prayers as I continue to follow my Lord Jesus. I really love God so much!



THANK YOU!!!!!!

No comments: